Ga jij voor glasvezel? Check onze clubactie

Nieuws afbeelding 28-5-2022
Je bent er vast en zeker van op de hoogte dat ook Castricum binnenkort in het bezit is van glasvezel internet. De glasvezelaanbieders Delta en Caiway bieden een interessante clubactie. Een actie die jou en onze club direct iets oplevert. Dus ben je van plan om voor glasvezel te gaan? Lees dan snel verder.

De voordelen
Profiteer tot 27 juli 2022 van de scherpe aanbiedingen van Caiway en DELTA én krijg ook nog eens de eerste 3 maanden glasvezelinternet voor maar € 10 per maand. Exclusief bij MHCC krijg je bij jouw aanmelding een cashback van € 25. En wij als vereniging ontvangen per aanmelding ook nog eens € 50. Geen gekke actie dus.

Dus wil je gaan voor glasvezel? Check de aanbiedingen via onderstaande clubpagina's en we profiteren allemaal!

Let op: niet alleen voor leden maar ook voor vrienden, bekenden, buren, etc. Dus deel de link gerust.

Meer info en aanmelden via de clubpagina's: