Arbitrage

Kom ook naar de opleidingsavond voor aanstaande clubscheidsrechters!

Nieuws afbeelding 18-11-2022 Kort geleden hebben we al onze leden van de O16 een uitnodiging gestuurd om de opleiding clubscheidsrechter te doorlopen en examen te doen. Op 24 november organiseren we voor hen én voor alle andere nieuwe en aanstaande scheidsrechters een opleidings- en informatieavond in het clubhuis. Kom je ook?

De avond start om 19.00 uur en duurt tot ongeveer 21.00 uur. De avond is naast de e-learning een goede voorbereiding op het examen. Wie het examen haalt, ontvangt een scheidsrechterskaart. Daarmee laat je zien dat je de regels van het hockeyspel beheerst. Het halen van de scheidsrechterskaart is door de KNHB voor ieder spelend lid van een vereniging vanaf 15 jaar verplicht.

Meer informatie
Heb je vragen over het halen van je scheidsrechterskaart of over deze avond? Neem dan contact op met onze MHCC Arbitrage via [email protected]. Meer informatie is ook te vinden op de website van de KNHB: Zo word je clubscheidsrechter.