Hockeyzaken

Dames 1 MHCC versus Terriërs Dames 1

26-3-2008
Zin in een spannende hockeywedstrijd? Kom dan aankomende zondag naar Sportpark het Wouterland. Om 12.45 uur speelt dames 1 een echte streekderby tegen de terechte koploper: de Terriërs uit Heiloo.

Terriërs staat eerste op de ranglijst en is absoluut de best spelende ploeg in de poule. Wij staan momenteel zevende. De vorige wedstrijd hebben we met 6-2 verloren, maar dat zijn we nu zeker niet van plan. Afgelopen week hebben we twee zware oefenduels gespeeld tegen Rood-Wit en Overbos. Beide ploegen uit de Overgangsklasse. Ondanks twee nederlagen hebben we zeer goed en fel hockey laten zien. Van Overbos hadden we zelfs kunnen winnen! We zijn dus meer dan klaar voor voor een spannende strijd tegen onze buren.

Kom ons aanmoedigen, laat u horen. Dan zullen wij laten zien wat we kunnen.

Tot zondag.

Namens dames 1,

Clarisse Absen

Ray van der Klis

26-3-2008 @ 23:26:20 |heerlijk dames, niets te verliezen dus lekker een mooie pot hockey op de mat leggen! succes!!!

Gerianne Knip

27-3-2008 @ 13:56:01 |Beste Dames 1, Véél succes a.s. zondag tegen de Terriërs!!!