Arbitrage

Examen clubscheidsrechters

Nieuws afbeelding 9-11-2022
Op 21 en 22 november wordt er een tweedaagse cursus gegeven bij de TerriĆ«rs op de club. Daarna  volgt de E-learning voor alle ouders en op 6 december het cs examen. Alle ouders die hun kaart willen halen om straks in de zaal te fluiten kunnen zich opgeven door een mail te sturen naar [email protected]

Op 22 en 25 november is er ook een online examen voor alle spelers, ook hier kan iedereen zich bij aansluiten. Voordat het zaalseizoen begint geven we alle ouders de gelegenheid om tijdens de trainingen te voelen hoe het is om in de zaal te fluiten. Jullie zullen merken hoe leuk het is om zo dicht bij het spel te mogen staan!

Beide cursusavonden starten om 19:30 uur
Alle examens zijn online en starten om 20:00 uur. Voor het examen heb je je bondsnummer nodig!

Heel veel plezier met het behalen van jullie kaart!

Lena Veenstra en Saranda Bakels
Scheidsrechterscommissie

Esther Emmerig

10-11-2022 @ 17:46:15 |Is er ook bekend hoe laat de cursus is op 21 en 22 november?

Saranda Bakels-Waninge

17-11-2022 @ 09:27:35 |ja, alle examens starten om 20:00 uur. het examen moet binne 1 uur afgerond zijn. maar dit is ruim voldoende tijd.