Keepers

Keeperstassen: goed om te weten

Nieuws afbeelding 12-8-2024 Als jij dit bericht ziet, geniet je hopelijk nog heerlijk van je vakantie. Maar onze  keeperscommissie is alweer druk bezig met de voorbereidingen van het volgende seizoen. Lees hieronder hoe je hun werk voortaan wat gemakkelijker kunt maken én wanneer de tassen weer klaarstaan.

Haal de keeperstas persoonlijk op en lever hem persoonlijk in
De keepersommissie loopt de tas graag gezamenlijk met elk team door. Vergeten persoonlijke spullen – denk aan extra maskers, trainingshesjes etc. – kunnen dan gelijk teruggeven. Ook kan dan besproken of alle materialen in orde zijn. Mocht er iets kapot zijn, dan kunnen we dit gelijk (laten) repareren en loopt de club niet achteraf tegen verrassingen aan. Omgekeerd geldt dit ook voor het ophalen. We bekijken samen de spullen, overhandigen het keepershirt en zorgen indien nodig voor grotere of kleiner materiaal.

Let extra goed op slotjes en zorg voor een frisgewassen shirt
Zorg ervoor dat bij het inleveren het slotje van de tas is en/of dat de code bekend is. In verband met de kans op diefstal is het heel fijn dat er tijdens het seizoen slotjes op de tassen zitten, maar voor de keeperscommissie is het best een gedoe om achteraf alle codes te achterhalen. Verder is het natuurlijk prettig als het keepersshirt al fris gewassen is. Een kleine moeite!

Op vrijdag 6 september staan de tassen weer klaar
De eerste tassen staan al klaar, alle shirts liggen nu gewassen in de kast en veel nieuwe spullen zijn besteld. Op vrijdag 6 september tussen 19.00 en 20.30 uur kunnen de teams hun tassen weer ophalen bij de keeperspullen achterin het clubhuis. Gezien de kleine commissie (versterking gezocht!), is dit het enige moment dat de spullen uitgedeeld zullen gaan worden. Dus zorg dat je erbij bent. De vaste keepers (Thieme, Vien, Micha en Davide) krijgen hun spullen van MHCC, net als de JO10 geel en oranje. De keepersspullen voor de JO14-2, JO14-3 en JO18-1 en kunnen bij HC Terriërs opgehaald.

Complimenten voor MO16-2
We maken graag nog een compliment aan de MO16-2. Deze meiden hebben hun tas op tijd en compleet ingeleverd en na een maand in de locker rook alles nog heel fris en fruitig. Zo zien we er graag meer! Alvast bedankt allemaal voor soms net wat meer aandacht voor de tas en het persoonlijk ophalen en weer inleveren komend seizoen.