FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
  Bestuur  Aantal vragen: 1
 Accommodatie  Aantal vragen: 2
 Afkortingen en termen bij MHCC  Aantal vragen: 2
 Communicatie  Aantal vragen: 1
 Feesten  Aantal vragen: 1
 Gevonden voorwerpen  Aantal vragen: 1
 Helpdesk website  Aantal vragen: 5
 Jongste Jeugd  Aantal vragen: 4
 Reglementen  Aantal vragen: 1
 Scheidsrechter  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Vertrouwenspersoon  Aantal vragen: 1
 Vragen voordat je lid wordt  Aantal vragen: 2
 Vrijwilliger  Aantal vragen: 1
 Wedstrijden  Aantal vragen: 2

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Helpdesk website
Hoe kom ik aan contactgegevens van .....

In de Lisa-app onder Teams kan je bij de het tabblad Team de spelers en ondersteuning zien. Als je op de naam drukt, dan zie je de contactgegevens.

Vanwege de AVG zie je alleen de contactgegevens van de teams waarin je zit of waarbij je een teamrol hebt.

Ik ben trainer/ik ben coach bij MHCC en geen lid, maar wil graag in Lisa komen. Kan dat?

Meld je via de site aan als vrijwilliger! Daarmee krijg je een eigen account waarmee je in Lisa kan inloggen.

Ik heb zo'n moeilijk wachtwoord gekregen. Kan ik dat veranderen?
JA, je kunt zelf je wachtwoord veranderen nadat je met je lidnummer en het door website gegeven wachtwoord bent ingelogd via Mijn-MHCC. Op je persoonlijke scherm klik je in de linkerkolom bij het menu op 'Instellingen'. Daar kun je je wachtwoord wijzigen. Zorg er voor dat je ook je emailadres invult: wanneer je je wachtwoord kwijt bent, maar wel je lidnummer weet, krijg je  bij verkeerd intypen van je wachtwoord een mededeling. Als je dan op 'hier' klikt, krijg je meteen je wachtwoord toegestuurd op het mailadres wat je hebt opgegeven.

Mijn ouders willen ook mijn wedstrijdschema kunnen zien en mail ontvangen. Kan dat?

Ja, dat kan. Als ze lid zijn, dan kunnen ze onder eigen lidnummer inloggen en als ze 'overige teams' in het linkermenu aanklikken kunnen ze daar de teams kiezen waarvan ze de schema's meteen willen zien. Het hele wedstrijdschema van alle teams is overigens in te zien bij wedstrijdschema overige teams.

Zijn ze geen lid dan kunnen ze zich aanmelden als vrijwilliger via de site.

Wachtwoord kwijt, vergeten of doet het niet?

Wanneer je bij wachtwoord een verkeerd wachtwoord intypt, komt een mededeling.

Kijk -voordat je een email naar ons stuurt- goed of je de juiste tekens hebt ingevuld (hoofdletters of kleine letters. Het kan ook zijn dat je een 0(nul) in plaats van een O (de letter) hebt getypt. Ook wordt vaak de I (hoofdletter zoals bij Informatie) en de l (kleine letter l zoals in locatie) en de 1 (het cijfer) in het wachtwoord door elkaar gehaald: let hier svp op.

Lukt het na 2x nog niet, volg dan de instructie en vervolgens wordt naar het emailadres dat de club van je heeft, binnen een minuut je wachtwoord toegestuurd. Heeft de club nog geen emailadres, stuur dan een mail naar ledenadminsitratie@mhcc.nl met je emailadres en je lidnummer. Deze mail moet handmatig worden verwerkt, dus dat duurt langer. Kortom, het is wel heel handig als je, eenmaal ingelogd, meteen je emailadres* bij je instellingen in het systeem zet!